خانوما سرویکس 34 برای 17 هفته بودم خوبه؟

۵ پاسخ

مال من 18 هفته 31 بود دکتر گفت خوبه
اما متاسفانه زیاد رعاین نکردم الان ک 28 رفته بودم گفت شده 27 واسه همین چندروزیه دارم استراحت میکنم
کلا مادر باردار باید استراحت کنه حیف ک من دیر اینو فهمیدم😢

اره خوبه شکرخدا

تو آنتی چند زده بود برات

عالیه خداروشکر

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد