من نبردم😐
۳ماهگی ببر،پسر من تستش تو بیمارستان خوب بود ولی تو ۳ماعگی متاسفانه ۳۰درصد کم شنوایی دارع،گفت ۶ماعگی بیار اگه بهتر نشده بود باید سمعک بذاره😔صبح و شب دعا میکنم خوب شده باشه تو هم دعا کن براش
من ٢۴ روزش بود بردم
هم ۳ماهگی هم ۶ماهگی شنوایی سنجی بایدببری
برا دخترم رو کارتش نوشته بودن شیش ماهگی ببرم من ندیدم اصلا نبردم🤕
۴ یا ۶
دکتر گفت سه ماهگی
من گفتن۴ماهگی
نه سه ماهگی اصلا مراقبت نداره
من دیروز از بهداشت پرسیدم گفت اگه مشکلی نداره لازم نیست
من تو بیمارستان گفتن ۴ ماهگی بیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.