تو ۳ ماهکی حتما باید بچه رو ببریم شنواییی سنجی؟؟؟یا۶

۱۱ پاسخ

من نبردم😐

۳ماهگی ببر،پسر من تستش تو بیمارستان خوب بود ولی تو ۳ماعگی متاسفانه ۳۰درصد کم شنوایی دارع،گفت ۶ماعگی بیار اگه بهتر نشده بود باید سمعک بذاره😔صبح و شب دعا میکنم خوب شده باشه تو هم دعا کن براش

من ٢۴ روزش بود بردم

هم ۳ماهگی هم ۶ماهگی شنوایی سنجی بایدببری

برا دخترم رو کارتش نوشته بودن شیش ماهگی ببرم من ندیدم اصلا نبردم🤕

۴ یا ۶

دکتر گفت سه ماهگی

من گفتن۴ماهگی

نه سه ماهگی اصلا مراقبت نداره

من دیروز از بهداشت پرسیدم گفت اگه مشکلی نداره لازم نیست

من تو بیمارستان گفتن ۴ ماهگی بیار

سوال های مرتبط

مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) ۱۷ ماهگی
مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی