۱۵ پاسخ

عزیزم کانال بازی های هوش (هدفمند)و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون

قیمت هامون خیلی مناسب و اکثر کارها وارداتی👌👌
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌

تصویر

غذا زیر یکسال وزن نمیده فقط شیرمادر و شیرخشک

پسر من ۶ کیلوعه عزیزم 😅

شیرت رو‌بدوش همیشه قبل دادن
اخر شیر چرب تره و‌وزن میده

پسر من ۲۳۰۰ بود
الان ۸ماهگی ۷کیلو

دختر منم همینه. وزن تولد ۳/۸۰۰! خیلیم خوب میخوره. اما وزن نمیگیره

غصه نخور دختر من ۹ ماه و ۱۰ روز وزنش ۶۹۰۰😂
بهداشت گفت چون استپ نکرده و اضافه کرده مشکلی نیست

بچه من با بستری ۴ روز بعد تولد ۲۸۰۰ شد شیر خودم میخورد با شیر خشک تازه رفلاکس هم داره الان ۷۶۰۰ هست

غصه نخوردخترمنم دقیقاهمین وزنش
الرژی شدیدبه پروتیین گاوی داره
فوق العاده لاغر
به همه چی الرژی داره
واقعادرمونده شدم شیرخودمومیدم رزیم فوق العاده سختی دارم😥😥😥

خب شیرا سیرش نمیکنه حتما بنظرم شیر خشک‌بده خيلي زود وزن‌میگیره

خوبه. دختر منم 6 ماهگی 6400 بود. هنوزم وزن میکنم همونه😄

دختر من موقعه ب دنیا اومدنی ۲۷۵۰ بود الان ۸۶۵۰ عالیه ک وزنش دختر منم تینجوری بود

شیر خودت میدی یا شیرخشک

عزیزم میدونم خیلی سخته واقعا خودتو ناراحت نکن مهم سلامتیه بچس
سرلاک هم میدی بهش؟
شنیدم سرلاک وزن دهی خوبی داره

عزیزم گردو بخور
روغن زرد بخور
شیرت چرب بشه

سوال های مرتبط