من کیسه آبم پاره شد و اینکه سز کردم و دخترمم دستگاه نرفت
منم 36 هفته کامل کیسه آبم پاره شد طبیعی زایمان کردم بچم خدارو شکر مشکلی نداشت ولی سه روز بخاطر آزمایشات تو آن ای سی یو نگهش داشتن در اصل دو روزه جواب میآمد ولی تو تعطیلات افتاد یه شب اضافه موند
منم ۳۶ هفته سز شدممن
من دوتا پسر هام رو همین هفته سی و شش زایمان کردم
من...سز اورژانسی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.