۵ پاسخ

فکر کنم از ۳۶هفته به بعد دیگه بچه کامله

بچه خواهرم ۳۶ هفته بدنیا اومد دستگاه هم نرفت

نه عزیزم بچه جاری من ۳۶ هفته دنیا اومد مشکلی نداشت

پسر من ۳۶ هفته و۶روز بدنیا اومد دستگاه نرف

والا بیشتر به شرایط بچه بستکی داره من تو فامیل داشتیم ۴۰ هفته به دینا اومده دستکاه رفته
گهواره هم دیدم ۳۵ هفته به دنیا اومده دستکاه نرفته

سوال های مرتبط

مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری