۸ پاسخ

بتا بده تست منفی کاذبه

پس چرا زدین ۷ هفته بارداری

وای منم دقیقا اینجوریم حتی آزمایش هم دادم منفی بود چیه دلیلش؟😑

تست بتا هم بده شاید بارداری

احتمالا بعد پریود شی ی بار تجربشو داشتم

پس چرا زدی پروفایل ۷ هفته بارداری

منم همجوری میشم بدش پریود میشم

عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات می‌فرستم
@Nanaeii17

سوال های مرتبط

مامان آراد 🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد