بتا بده تست منفی کاذبه
پس چرا زدین ۷ هفته بارداری
وای منم دقیقا اینجوریم حتی آزمایش هم دادم منفی بود چیه دلیلش؟😑
تست بتا هم بده شاید بارداری
احتمالا بعد پریود شی ی بار تجربشو داشتم
پس چرا زدی پروفایل ۷ هفته بارداری
منم همجوری میشم بدش پریود میشم
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.