۳ پاسخ

باید بری دکتر متخصص زنان بهت قرص بده... ب من دوفامد داده و متفورمین

عزیزم اول باید قند و شکر رو‌حذف کنی ، بعد ورزش کن مخصوصا پیاده روی ، میتونی اینوزیتول هم استفاده کنی برای تنبلی تخمدان خیلی خوبه، میتونی یا پودر اینوفولیک بگیری یا اوزیل یا اینوزیتول

سر خود نميشه بخورى گلم برو تحت نظر يه دكتر اون بهت ميگه چيا بخورى

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری