بابا شوهر من انقدر از خودش تو جلوگیری طبیعی مطمئنه ن میزاره قرص بندارم ن ا یو دی بزارممم
از ما که گذشت شما جلوگیری کنید ،اونایی که سزارین کردن نمیتونن سقط کنن 🥲
بیکاری آقایان در منزل
چون جلوگیری نمیکنن درست بعدم پشیمون میشن
🤣🤣🤣🤣
منم کلی علایم دارم نمیدونم واقعیه یا توهم😂
وای اره
من رفتم دکتر میگم قرص جلوگیری بده
میگه جنگه کی حوصله این کارا داره
گفتم والا همه حامله ان 😂
😐😂😂😂خوب.......
طبعات جنگه
منم تو پریودی حس حاملگی بهم دست داده دیگه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.