۱۰ پاسخ

بابا شوهر من انقدر از خودش تو جلوگیری طبیعی مطمئنه ن میزاره قرص بندارم ن ا یو دی بزارممم

از ما که گذشت شما جلوگیری کنید ،اونایی که سزارین کردن نمیتونن سقط کنن 🥲

بیکاری آقایان در منزل

چون جلوگیری نمیکنن درست بعدم پشیمون میشن

🤣🤣🤣🤣

منم کلی علایم دارم نمی‌دونم واقعیه یا توهم😂

وای اره
من رفتم دکتر میگم قرص جلوگیری بده
میگه جنگه کی حوصله این کارا داره
گفتم والا همه حامله ان 😂

😐😂😂😂خوب.......

طبعات جنگه

منم تو پریودی حس حاملگی بهم دست داده دیگه😂

سوال های مرتبط