۲ پاسخ

اگر انقباض باشه تو nst نشون میداد شکمت اگر هی سفت وشل میشه انقباض

خب طبیعیه رحم و کیسه اب زیر پوست و لایهای شکمته که سفته

سوال های مرتبط