مامانا نینی ها از کی میتونن بستنی بخورن؟؟؟

۶ پاسخ

والا زیر ۱سال ممنوعه دکتر گفت اصلا ندین چه واجبیه خیچ خاصیتی نداره

ما همش میدیم

حالا چه اصراریه
اینقد درد اینده بخوره از الان عادت نکنه بهتره

دو سالگی ببعد
چون شکر زیادی داره اصلا خوب نیس
اگه یکم بدی طمعشو یاد میگیره همش میخاد بهتره کلا ندی

من دو بار تا الان دادم ولی کم

من یه ذره میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی
مامان نیاراد💙🐣🍼 مامان نیاراد💙🐣🍼 ۱۵ ماهگی