والا زیر ۱سال ممنوعه دکتر گفت اصلا ندین چه واجبیه خیچ خاصیتی نداره
ما همش میدیم
حالا چه اصراریه
اینقد درد اینده بخوره از الان عادت نکنه بهتره
دو سالگی ببعد
چون شکر زیادی داره اصلا خوب نیس
اگه یکم بدی طمعشو یاد میگیره همش میخاد بهتره کلا ندی
من دو بار تا الان دادم ولی کم
من یه ذره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.