۴ پاسخ

هر چی که داری خوبه دوباره چرا بگیری
چیزهایی که نداری رو بگیر
من که خوش خیال بودم دختر میشه همه رو رد کردم
آلان هیچی ندارم

شیشه شیر هشت سال گذشته ممکنه فاسد شده باشه

از لباس اینا اونایی که نگه داشتیو استفاده کن ببین چیا نداری فقط همونارو بخر
شیشه شیرم فقط سرشیشه عوض کن

ن اونت مارک خوبیه فقط سر شیشع عوض کن

سوال های مرتبط