۱۳ پاسخ

پسرمن ۱۲ داره و خوبه براش راحته ۱۶ الان براش بزرگه

من پارسال سایز ۱۲گرفتم خوبه الانم استفاده میکنه راحت خودش میرونه

شوهرمن رفته ۲۰ خریده خیلی بزرگه هرچقدرمیگم قبول نمیکنه

ما برای پسرم 16گرفتیم اندازه س

من پارسال ۱۶ خریدم کامل اندازشه

ببین باید زینش رو بیارید پایین براش خوب میشه

من پارسال ۱۶ خریده بودم زیاد باهاش اوکی نبودن ولی امسال خیلی خوبه اندازه س و راحت باهاش میرن و میان

سایز ۱۶ فقط صندلیش اوردیم پایین ۱۲ براش بعل کوچک میشه

اشتباه نکن بچه داره رشد می‌کنه ۱۲بزاش کوچیک میشه

۱۲خیلی کوچیکه.دخترم داشت دیگه یه جوری بود براش.امروز ۱۶براش گرفتیم.صندلی رو بیارید پایینتر

۱۲ نگیر اصلا
کوچیک میشه، مگه از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشی
ولی ۱۶ کمکی داره پسر منم اوکیه باهاش

دخترمنم سایز ۱۶ داره راحته باهاش پایه داره دیگه نه دیگه نخر بعدم میدونی چقد شده قیمتش

۱۲کوچیک نمیشه ؟

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی