کیا واکسن 4 ماهگی دیر زدن؟ چن روز بعد زدین ؟

۱۲ پاسخ

دخترمن بعد۱۰روز زد چون مریض بود

من همه واکسناشو 10روز بعدش زدم

من ۱۱روز بعد زدم

عمدی هم دیر زدم چون دلم راضی نیست به واکسن ولی چاره ندارم دو ماهگی هم دیر زدم

من ۲۰ روز تاخیر

پسر من ۴ماه و ۲۲روز

من 3 روز پیش زدم

ده روز

من ۱۱ روز بعد زدم

پسرم دوماهگی و ۴ و ۶ و کلا چند روز دیر زد تقریبا ۱۰ روز دیرتر زد هر کدوم و چون بهداشت نیاورده بود گفت مواظب باش فقط سرما نخوره

پناه 4 ماه 4 روز زد

حامی چهار ماه پنج روزگی زد

سوال های مرتبط

مامان سدنا و دینا مامان سدنا و دینا هفته هجدهم بارداری
مامان مامان گوگولی ها مامان مامان گوگولی ها ۱۲ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی