دخترمن بعد۱۰روز زد چون مریض بود
من همه واکسناشو 10روز بعدش زدم
من ۱۱روز بعد زدم
عمدی هم دیر زدم چون دلم راضی نیست به واکسن ولی چاره ندارم دو ماهگی هم دیر زدم
من ۲۰ روز تاخیر
پسر من ۴ماه و ۲۲روز
من 3 روز پیش زدم
ده روز
من ۱۱ روز بعد زدم
پسرم دوماهگی و ۴ و ۶ و کلا چند روز دیر زد تقریبا ۱۰ روز دیرتر زد هر کدوم و چون بهداشت نیاورده بود گفت مواظب باش فقط سرما نخوره
پناه 4 ماه 4 روز زد
حامی چهار ماه پنج روزگی زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.