۶ پاسخ

پنج ماهگی ماه جیغ کشیدنه انگار 😁 دختر من از سرش افتاده تازگیا

دختر منننننم جیغ های بننننفش میزنه
من نگرانم گلوشم بخدا

اشکال نداره طبیعیه باید جیغ بزنن جز فرایند رشدشون هست بری بهداشت واسه واکسن ۶ ماهگی هم میپرسن جیغ میزنه یا نه

دختر منم همینطور

پسرمنم خیلی جیغ میکشه من همش میگم گلودرد میگیره انقد داد میزنه

این نشونه رشد طبیعیشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی