پنج ماهگی ماه جیغ کشیدنه انگار 😁 دختر من از سرش افتاده تازگیا
دختر منننننم جیغ های بننننفش میزنه
من نگرانم گلوشم بخدا
اشکال نداره طبیعیه باید جیغ بزنن جز فرایند رشدشون هست بری بهداشت واسه واکسن ۶ ماهگی هم میپرسن جیغ میزنه یا نه
دختر منم همینطور
پسرمنم خیلی جیغ میکشه من همش میگم گلودرد میگیره انقد داد میزنه
این نشونه رشد طبیعیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.