۴ پاسخ

اره . سردرد مبگیرپ

بله عزیزم مال من همش جیغ میکشه

هروی بزرگتر بشه بیشتر هم جیغ میزنه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی