دخترای شماهم‌ بعضی وقتا زیاد جیغ میکشن؟

۱۴ پاسخ

نورهان؟نمیدونم رد دادم خودتون متوجه بشید پلیز😂

اها مامان نوهران

سلام عزیزم خوبی ارغوان جون خوبن عزیزم من تو تایپکایه مامان لنا دیدم درمورد مامان هورمان؟نهرمان نوهرمان یه اسم ایمجوری داشت بعد گفتید خیلیییی پولدارن و اینا شما گفتید صحفه شو پیدا کردید؟😁😂میشه واسه منم بفرستید یا توی دوستاتون هست گه منم دنبال کنم؟😂😂

یوقتاا خیلیییی🫡

دقیقا من همش میترسم میگم چرا اینجوری جیغ میزنه

برای شما که دختره پسره من یجوری جیغ میزنه بعضی وقتا😐😐😐😐

😭😭مغزم خورده

دختر منم خیلی جیغ میزنه😆

پسر منم عین دخترا جیغ میکشه😂😂😂انگار قناریه

بله شدید

اره عزیزم

وای خیلیییی🫤

اره مخصوصا وقتایی که خوابش میاد ولی نمیخوابه😩

اره عزیزم خیلی هم جیغ میکشه

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی