بنظرتون این لباس خوبه برا تولدش

تصویر
۱۳ پاسخ

هر چی مامان جان تشخیص داده بپوشه قطعا بهترین انتخابه👌😍

اره لختی بپوشه قشنگ تر میشه، من مثل این پوشوندم، برای اتلیه این عکس پسر من نیست از روش مدل برداشتم، واسه تو خونه تیشرت تنش کردم

تصویر

کوچیک نیس؟

اره به شرطی که تم متناسب با رنگ لباسش باشه

اره ماشاالله چقدم بهش میاد

قشنگه عزیزم

بنظر من جین مشکی بگیر با پیراهن دکمه ای سفید
خیلی شیک تره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم خواستین عکس بفرستین باهرتمی بخواین ادبت کنم ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳پیام بدین روبیکا

چقد عجیبن اونایی که میگن باید اینجور باشه ،اونجور نباشه.تم تولد و فلان.این هارو از کجا درمیارین دقیقا ؟؟؟

قشنگه عزیزم‌ چه‌ بدی داره

این از همه قشنگ تره 👍🏻

چیز دیگه ای نداره ؟؟
اصلا تم تولدش چ رنگیه ؟؟
چون باید ست باشه خواهری

آره خیلی

سوال های مرتبط