۸ پاسخ

لابد عیب نداره که دادی بعد میپرسی حداقل قبلش میپرسیدی ...یکی از الرژیک ترین میوه هاست

عزیزم به دخترت ملون دادی حساسیت نشون نداد؟

اگ دیدی واکنش نداد عیبی ندارع😄

حساسیت زاعه

من خودم هر وقت ملون میخورم گلوم میخاره و آبریزش بینی میگیرم،نده گناه داره،حالا پشت بندش شیر بده که از گلوش شسته بشه و بره نمونه تو گلوش

نه با تست حساسیت مشکلی نداره. مواد حساسیت زا اتفاقا بهتره زود معرفی بشن البته با تست حساسیت

آلرژی زاست و گلو درد میگیره

نده دیگه این مدلیا خیلی حساسیت زا هست

سوال های مرتبط