مامانا حبوبات از کی شروع کردین؟مثل عدسی ؟

۴ پاسخ

عدس و ماش از ۶ ماهگی

من از ۷ماهگی عدس دادم بقیه ماش اینا از ۸ماه

از همین الان شروع کن

میگن ۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان آریو💙 مامان آریو💙 ۱ سالگی