دختر منم انگار حساسیت داشته باشه هرساله اول مهر سرفه ی خروسکی میکنه
شربت ایورامی بهش میدم، بهتر میشه
من هیدروکسی زین میدم راضیم
شربت پدی کاف
دستگاه بخور
به دونه آب کن لعابشو بده بخوره آب رو آتیشه
تا میتونی اب بده بهش ولرم بدنش خشکه
بخور بدش.سینشو چرب کن یک پارچه نرم بذار رو سینش زیر لباسش
پسرم خیلی سرفه داشت خیلی
لحاف پشم گوسفند کشیدم روش دو روز هر روز بهتر از دیروز شد
اگه نداری یکم از یکی بگیر بزار تو پارچه بدوز بزار روسینش شبا
دکتر ب پسرم کامی کاف داد آب رو آتیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.