سمت ما انتحاری زدن 😥🥲
ششیرخشک فرزند پروری

۴ پاسخ

ما که چیزی نشنیدیم

زهرا جدی میگی؟من الان مسافرتم به همسرم گفتم تهران جه خبره
گفت هیچ خبری نیست

مگه بازم میزنن

راسته؟؟ تو خبرا خوندم

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی