خودش کنارمون پدرمونو درمیاره دیگه نیاز ب لگداش نیست😂
اونوقت یکیدیگ میاری دوباره
هی بیار که دلت تنگ نشه 🤣🤣
انقد اذیت میشی که یاد اون روزا نمیفتی 🤣🤣🤣
گریه نداره که این بدنیا اومد چن ماه صب کن دوباره باردار شو تو این حالت هر دوشو داری یکی تو بغلت لگد میزنه یکی تو شکمت😁😁😁
من با اینکه بارداری سوممه ولی همیشه همین دلتنگی رو دارم.
حتی وقتی بچه هام به دنیا اومدن،تا چند روز چیزی که میخوردم به پهلو میشدم حرکاتشون رو جک کنم یهو میدیدم عههه نی نی که کنارم خوابه🥲🥲🤭
دلم برای حرکات عجیب و غریبش برا وقتی که شکمم قلمبه میشد از حرکاتش تنگ میشه🥺🥺🥺
آخ آخ منم همش به همین دارم فکر میکنم و گریم میگیره😭اکثرا هم بعد زایمان میگن دلتنگ شدیم🥺
منم چشمام اشکی شد راست میگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.