من ازبس استرس دادن ی ماه نرفتم
دوسه روز پیش بردم،حتی تب هم نکرد،هیچیییی اصن
مث اب خوردن
سلام عزیزم .منم مثل شما خیلی استرس داشتم .حتی ماه پیش هم نرفتم بزنم.پریروز بردم زدم حتی یک ذره هم عوارض نداشت .البته مابردیم پارک راه رفت کلی این خیلی موثر بود
آرامشش داشته باش قبول کن که سخته ولی باید بزنی خلاص بشی کمکی یا کسی که بهت روحیه میده داشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.