خانما بی حسی اپیدورال چیه؟

۳ پاسخ

عزیزم یه بی حسی از طریق امپول به کمر میزنن موقع زایمان طبیعی و سزراین

موقع زایمان طبیعی میزنن که درد نکشی

واسه زایمان طبیعی بدون درده

سوال های مرتبط