۶ پاسخ

سلام گلم باید استامنیوفن 100همین معمولیا بخوری ن 500😑

یک چهارمش میشه 150 که هیچ ضرری نداره. تو 325 اش رو می تونی بخری تو خونه داشته باشی .تو بارداری تا این دوز مجازه

من سرما خورده بودم رفتم دکتر گفتم باردارم بهم استامینوفن ساده ۳۲۵ داد گفت هر ۸ ساعت بخور

فقط ساده استامنیوفن ساده

نه ضررنداره اصلا

نه عزیزم استامینوفن ساده تو بارداری ضرری نداره

سوال های مرتبط