واکسن کزاز زدم احساس میکنم نی نیم خیلی تکون میخوره طبیعی

۲ پاسخ

واجبه بزنیم بهداشت برای منم نوشته ولی من آی وی افم میترسم بزنم یه چیزی نشه یهو ؟

سلام چندهفته زدی منم بایدبزنم

سوال های مرتبط