۱۲ پاسخ

😂😂😂

بنظرم بی بی چک بزن 🤔🤔

من یه بار اورژانسی خوردم یک هفته تاخیر خوردم
یه دارویی می خوردم دکتر گفته بود نباید باردار شی تا ۶ ماه
خیلی اضطراب داشتم
دیگ رفتم تست بتا دادم رسیدم خونه دیدم رخ نمایاند
قرص اورژانسی ام هفته دوم سیکل بودم که خوردم
عملا سه هفته گذشته بود از قرصم که پریود شدم
اون موقع هم پیش یه خانم دکتری می رفتم اینقدر ترسوندم که دیگ نرفتم پیشش🫠🫠🫠
می گفت اورژانسی باید همون موقع پریود می شدی
پریود نشدی احتمال چند قلویی هست و حتما هم باید سقط شه با این دارویی که می خوری …
حالا من تازه ازدواج کرده بودم داشتم می مردم…..
خداروشکر گذشت🙃🙃🙃

جون جون💃🏻💃🏻💃🏻

ایشالله که خیره

این چه برنامه ای؟

تا ۷۲ ساعت بعد اورژانسی اگه خوردی پس میشی
اونایی که باردار شدن یا دیر قرص خوردن یا خیلی در سال خوردن بدنشون مقاوم شده

یا خدا ایشالا که خیره

این توخوده گهوارس؟

اسم این برنامه چیه

منم ماه پیش ۲۰روز تاخیر داشتم

هنو تازه سه روزه منکه نزدیک ۱۲ روزه فعلا امپول زدم منتظر پریودی هستم

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان عسلچه🤤🍯 مامان عسلچه🤤🍯 ۲ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی