۳ پاسخ

بخاطر حساسیت
دختر من گرمی مبخوره مثل موز و انبه اجیل اونجوری میشه

برو دارو خونه دکتر داره بپرس

شاید حساسیت فصلی باشه

سوال های مرتبط