۱۸ پاسخ

اره
خیلی کم رنگ و تلخ میخورن
مگه اینکه جایی باشیم یا کسی خونمون باشه که قند بده بهشوت😑🤦‍♀️

نه فعلا اصلا

اره کم رنگ میدم چون عاشق چاییه اگر ما برا خودمون چای بریزیم برا اون نه قشقرق به پا میکنه😅😅 البته مثلا شاید دو روز یبار یه استکان کمر باریک بدم

سعی میکنم ندم چون کم خون
ولی دیگه خودمون میخوریم بخواد میدم

اره خیلی چایی دوس داره

دوس داره ولی نمیدم

من نه
ولی مادرشوهرم آره میده
نمیذارم بیشتر از دو تا نعلبکی باشه

دوس نداره

اره برای وعده صبحونه میدم.

من نمیدم میگم داغه یکم لجبازی میکنه بعد بیخیال میشه

نه کمخونی میاره
یکبارم ندادم
میگن تا ۱۲ سالگی ندید

اره دختر من خیلی میخوره تلخ میخوره یا نهایت یه دونه قند کوچیک میندازه توش

آره بعضی روزا خیلی کمرنگ که به زور رنگ داشته باشه با یذره نبات . چون چای اصل ایرانیه میدم وگرنه که اونا دیگه رنگه فقط

بعضی وقتا صبونه میدم

آره از بعد ماه رمضون یاد گرفته

نه چون ماتوفلاکس چایی دم می‌دیم میترسم بره دست بزنه ازاول بهش گفتم داغه یبارم دستشوکردتوشیرداغ دیگه می‌ترسه کلانمیدم که نه بگه می‌خوام نه بره سراغش آخه چایی خاصیتی ندارد که بخوره

قبلا میدادم می‌خورد ولی الان میدمش خودش نمیخوره

توی خونه نه
ولی مهمونی جایی بریم زیاد اصرار کنه نصف استکان کمتر بهش میدم

بیشتر دمنوش واسش درست میکنم

سوال های مرتبط