۳ پاسخ

زير سرشو بالا بزار كه از حلقش بره پايين
هر ٤ ساعت اسپري بيني بزن
براي دماغشم كه خشك نشه و زخم نشه پماد چشمي جينتكس بزن دور بينيش

قطره سدیم کلرابد بریز بهتر از اسپره

من فقط با فینگیر بینی دخترمو تخلیه میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان دخملی💖💖 مامان دخملی💖💖 ۹ ماهگی