۵ پاسخ

یه میلی

۱ سیسی

لیکوزینک زینک و مولتی هست ۲سی سب ونبم

من فعلا همون یه میل رو میدم ولی باید برم برا چکاپ .بپرسم از دکتر
چون میدونم که بعد یسال میتونی بجای قطره ازون مدل شربت های مولتی سانستول بدی که بهتر هست تا قطره

همون یه سیسی بده

سوال های مرتبط

مامان آرتین🫧👼🏻 مامان آرتین🫧👼🏻 ۲ سالگی