خانما میتونم به صورت بچم پماد آ د بزنم ؟!خشک شدده

تصویر
۵ پاسخ

کرم اوسرین۳ درصد عالیههه منم میزنم

الهی آره پسر منم صورتش خشک بود پماد ثمین بزن

ببر دکتر پماد مخصوص میده بهت

ثمین بدون اوره بزن

ای جانم عزیزم
همیشه روغن بچه بزن طفلی
حتما بعدازهرحمام روغن بچه بزن
اگردیدی پوسته هاش زیاده به اون مکان هرروز بزن
پماد آد یابتامتازون بزن کامل برطرف شه (مراقب چشماش باش فقط )ولی بعدش باروغن بچه چرب نگه دارتااینجوری نشه دوباره

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی