۸ پاسخ

منم تا دیروز هیچی نداشتم از دیروز بهتر شده

قرص لاکتاول بخر روزی دوبار بخور
مایعات بخور شیرت خیلی زیاد میشه

نان یک از همه چی زودتر پیدا میشه با سرنگ بشه شیر بده چرا بچه گشنگی میدی من بعد دو روز شیرم آمد

بعدسه روزشیرت زیادمیشه نگران نباش فقط روی سینه هات کیسه آب گرم بزارماساژبده بروحموم زیردوش آب گرم هم سینه هاتوماساژبده روزی یه دونه کپسول شیرافزابخورمن خودم این کاروکردم شیرم زیادشدحالاشمامیتونی این سه روزبهش شیرخشک بدی مشکلی نداره آب تامیل یانان۱بده

سعی کن شیرخشک ندی یا اگرم میدی با سرنگ بده شیشه بدی سینه خودتو نمیگیره

شیر سه روزگی میاد شیرخشک آپتامیل

خب شیرخشک بده چه کاریه
اگه بچت نارس نیست آپتامیل پرو بده،البته اگه پیداکردی،اگرم نبود نان 1 بده

سه روزگی شیرمیاد الان آغوز میاد ک اونم کم میشه کلا

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری