۲ پاسخ

اسپري سديم كلرايد بزن داخل بينيش يكم نفسش باز بشه بعد ببر دكتر

پسر منم همینطور 🥲 دیشب تا صبح هم نااروم بود عصر میبرمش دکتر

سوال های مرتبط