یسوال شما نی نی هاتون با لالایی میخابن؟

۱۲ پاسخ

با آهنگ میخوابه یا خودم براش اهنگ یه دل میگیره برم یه دلم میگه نرم😁🤪

نه فقط باموسیقی میخوابه

اره عادت داره با لالایی بخابع خودشم میخونه باهاش ب زبون خودش🤣

دختر من همچنان با صدای سشوار میخوابه🤣

ارر ره🫠🫠🫠🫠یا خودم باید بخونم یا لالایی گوشی شببخیر تاصبح فردا🤣

بله گاهی ام با صدای خودم بستگی به فازشم داره🤍

عزیزم بستگی به فازش داره🤣🤣🤣

نه فقط پیش پیش وسکوت میخوابه

خودم واسش میخونم😀

بیشتر مواقع بله یا لالایی یا یه موسیقی ملایم که دوستش داره

ن بابا

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان مهیار جون👶 مامان مهیار جون👶 ۱۲ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی