۸ پاسخ

منم ثبت نام نکردم
سایتا بستس🤦‍♀️باید صبر کنیم تا باز بشه😂

آبان به دنیا اومد آذر وام گرفتم

بچه اول چقد میدن

بهمن ثبت نام کردیم هنوز ندادن ۱۱۷نفر جلوترمون بودن

والا ما دی ثبت نام کردیم هنوزم ندادن

ما یه نفر مونده بود ب نوبتمون جنگ شد موند🫠

ما قبل از جنگ اقدام کردیم و روز اول جنگ بهمون وام رو دادن پدرمون رو دراوردن انقد دونده گری و اذیت داشت

فک کنم امسال نمیدن
من چند بار رفتم تو سایتش نشد

سوال های مرتبط