۲ پاسخ

یاد میگیره بخنده
با چشماش دنبال میکنه و مامان و باباشو تقریبا میشناسه
یکم صدا در میاره از ته حلقش
من باهاش تمرین میکنم غ بگه گاهی پاسخ میده 😅

کتابایی هست از متولدشدن تا یکسالگی برو بخر . عالی ان .

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی