۱۱ پاسخ

درحین استفاده فقط با اب سرد کافیه بشوری
قبل و بعد پریودی با اب جوش باید بجوشونی ده دقیقه اینا من چندوقت یکبار یکم سرکه سفیدم تو اب میریزم
یدونه قابلمه کوچولووووو بگیر مخصوص اون

وسطاش با اب سرد بشور
اول و اخر پریودی هم باید بجوشونی ۲ دقیقه

وقتی پریود شدی میخواستی استفاده کنی باید بجوشونیش و بعد اینکه تموم شدی خواستی بذاری سرجاش بازم باید بجوشونی
وقتی میخوای هر دفعه استفاده کنی ینی موقعی که پریودی با اب سرد بشورش همین

در طول قاعدگی فقط با اب سرد بشور
بعد پایان قاعدگی بنداز تو اب جوش

عزیزم فقط اول و آخر پریود باید با آب بجوشونی. هر موقع در میاری خالی کن اول با آب سرد بشور بعد آب گرم و بذار 🌺

ببخشید عزیزم مارک لیوا کدوم مدلشو گرفتین؟ ساده یا سنسیتیو؟

از کجا بخرم چه مارکی خوبه و قیمتش چنده تقریبا ؟؟

عزیزم حس بدی نداری وقتی میزاریش؟؟ میخوام بگیرم میترسم بدم بیاد یا همش حسش کنم موقع نشستن و... 😅
نشتی نداره؟؟؟ راحته کار باهاش؟؟

ایدا جان سخته چجوریه حسش میکنی؟ من خونریزیم زیاده جوابگو هست؟

برای بیرون آوردن اصلا نباید اون تیکه ی پایین که آویزون هست رو بگیری. خود کاپ رو بگیر با ۲ تا انگشت. یه کم تا کن هواش که رفت بیار پایین

اه اسمش میاد حالم بد میشه🤮بابا نوار بهداشتی بزااااار

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی