اونایی که سزارین کردین آیودی گذاشتین چقدر درد داشت

۵ پاسخ

من گذاشتم دردش قابل تحمل بود و کلا دو دقیقه نشد

من گذاشتم دردش قابل تحمل بود

گذاشتی خیلی درد داشت بره من خیلی حتی آمپول مسکنم زدم ولی دوروز درد داشتم

من طبیعی جلوگیری دارم خیالم راحت

نمیدونم چرا حس خوبی ندارم بهش احساس میکنم اگه بزارم می افته و حامله میشم

سوال های مرتبط