۵ پاسخ

من آذر ماه گذاشتم ۲۸۰۰

من ایودی گذاشتم ۱ماه بعد بدنیا اومدن پسرم،یه قرص داد بهم بخورم برا شل کردن عضلات رحم بود دردم نداشت خیلی کم بود دردش قابل تحمل بود ولی بعدش دل دردو خونریزی داری تا چندساعت

من بعد از شیردهی دختر بزرگم گذاشتم
تو روز پنجم پریودی گذاشتم، همون لحظه گذاشتنش یه درد بدی داره
پریودی هم ده روزه شد با دو الی سه روز لکه بینی
یعنی قشنگ نصف ماه من پریود بودم
با خونریزی زیاد
عفونت های قارچی مکرر میگرفتم که در مقابل درمان هم مقاوم بود
در آخر هم بعد از سه سال تحمل ، متوجه نشدم کی و چجوری نخش افتاد به سختی پزش درش آورد که خودش پروسه ای بود که نگم چقدر درد کشیدم طوری که نمیتونستم بشینم تا چند روز
خلاصه فراری ام از دستگاه

درد که اره برا من خیلللی درد داشت
مسی گذاشتم با بدنم سازگار نبود ۲ماه خونریزی شدید داشتم

هیچوقت دوباره ادعای گذاشتن ایودی نمیکنم🤦‍♀️

عزیزم چی هستن اینا

سوال های مرتبط