۸ پاسخ

پسر من سه چهار روز پیش۸/۹۲۰گرم‌ بود هانیز پنج خریدم براش اخه جای رون پاش قرمز میشد
در صورتی که هانیز پنج برای یازده کیلو به بالا هست☹️🤐

دخترم ۸۱۰۰ ۵ میبندم فقط چون قدش بلنده پوشکا براش کوتاه میشه هم روناش بزرگه سایز ۴ تنگه

تا ۱۰ کیلو باید ۴ ببیندی من دخترم ۹ کیلوئه همچنان ۴ میبندم

پسرمن تقریبا ۹کیلو هنوز ۴میبندم
سایز ۵بزرگ میشه

دختر من نزدیک هشت کیلو هست هنوز چهار میبندم

اوش ٨/٥ همچنان ٤

من سایز ۶ میبندم
پسرمم تپل نیستا ولی ۶ میبندم البته براش یکمی بزرگه
سایز ۵ براش کوچیک شد

تا ۶ کیلو که بود سایز چهار بستم بعدش رفتم ۵
البته من چون شورتی میبندم شورتی قوارش کوچیکتر از ساده هست
در اصل من الان دارم ۶ شورتی میبندم ولی عادی میشه سایز پنج

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی