۲ پاسخ

عزیزم احساساتشون داره شکل میگیره بعدم بچه ها نمیتونن حرفشونو ب ما بفهمونن از طرفی صبر هم ندارن
پسر منم کلا آرومه ولی این حرکتو داره و‌طبیعیه

وای بچه ی منم جدید اینجوری میکنه
مال من مشت میکنه و لثشو با حرص فشار میده انگار

یبارم داشتم برای باباش تعریف میکردم که تیارام امروز این کارا انجام داد
حواسم نبود حواسش ب ماست بعد ک تعریف کردم باباش گفت آره دخترم مامان راست میگه
دوبارع اون حرکتو زد برای باباش تا ببینه
اخه من تعریف میکردم حرکتشم انجام دادم

ولی تیارام وقتی میخواد بلندش کنن با چیری میخواد کسی محلش نده اینجوری میکنخ🤭🤦

سوال های مرتبط