خانما چرا بچم تو واژنمه😐😂

۷ پاسخ

طبیعیه برای من ۲۹ هفته اومد بالا حرکاتشو بالا حس کرد

من از صبح واژن گلد مبزنه 😣😣

برا همه همینه منم هنوز زیر نافمه

بچه منم تو واژنم بود دو روزه اومده تو معده ام 😐

منم شبا همینطورم🙁😂
انقدرم بده هی فشار میاد به واژنم دستشوییم میگیره
دیشب دیگه میگفتم اخه اون پایین چخبره بیا بالا😂

وای من که کلن احساس سنگینی میکنم تو واژنم😶😐

دختره بچت؟
برای منم تو واژنمه
البته خودش که تو واژن نیست حالتش بریچه
پاهاش پایینه لگد ک میزنه تو واژن حس میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱۱ ماهگی
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری