۵ پاسخ

سه روز طبیعیه اگ زیاد شد نه ببرش دکتر

تبش چنده

عزیزم تب طبیعیه اما اگرعلائم دیگه ای نداره

دو تا سه روز طبیعیه اگه بیشتر طول بکشه ویروسه

بچه های من یک‌روز تب داشتن ، بچه ابجیم ۴ روز . اگه فقط تب هست و علایم دیگه ای نداره طبیعیه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی
مامان نازلی 😇 مامان نازلی 😇 ۲ سالگی