۲۳ پاسخ

پسر منم بد غذا و کم غذاست انقدر حرص خوردم ناخودآگاه عصبی میشم روزی چهارپنج بار غذای تنوع دار درست میکنم و سیب زمینی سرخ شده تا بلکه بخوره واقعا درکت میکنم عزیزم من کلی زینک و مولتی های متفاوت رو امتحان کردم ولی خیلی تغییر نکرد پسر من غذا براش بازی پرت میکنه قاطی میکنه فقط ،خیلی چیزا رو نمیخوره وقتی توی گهواره میبنم بچه های همسن پسر من چیزایی رو میخورن خیلی تعجب میکنم پسر من لب نمیزنه

دختر من نهاینا همون کباب رو میخوره

عین پسر من😢😢 حالا همینم ک میخوره ب زووووره وگرنه اینم نمیخاد بخوره😐😐

دختر من وزنش بالاست ولی غذاش در همین حده

دختر من از اینم کمتر میخوره اونم با کلی ادا اصول
چون مشکل دختر من نگه داشتن غذا تو دهنشه ساعت ها طول می‌کشه یکم غذا بخوره 😔من راضیم کم بخوره ولی درجا بخوره نه اینکه چهار ساعت نگه داره دهنش

همین؟
سعی کن غذاهاش دیگه با قاشق کوچیک ندی

دختر من اصلا نمیخوره باید نرم بپزم بدم اینجوری بدم یه قاشق میخوره 🥲

دختر منم همینه همینم به زور بازی میخوره

منم برای همین مقداد باید کلی حرص بخورم تا بخوره

پسر منم همینقد میخوره عزیزم

بچه من همینم نمیخوره

بزار نیم ساعت یکساعت دیگه بقیشو بهش بده میخوره

دختر منم همینه بازم خوب خورده گاهی دخترم لب نمیرنه حتی امتحان نمیکنه فقط ات اشغال میخواد

وا خوب خورده دیگه

عزیزم دختر منم غذا خوردنش همینقدره عادی
ولی ی غذاهایی مثل استانبولی و قرمع سبزی و اینارو خیلی زیاد میخوره
وقتای ک‌کم میخوره وعده هاشو در طول روز زیاد میکنم
میوه
اتمیل
پنکیک اینا

ببین بچه ی دوسال سه تا چهار قاشق غذا خوری برنج براش کافیه پس نگران نباش
پسر منم همین اندازه میخوره تازه این وقتیه که خوب غذا بخوره

وای خدا اینا تامارو دق ندن ول نمیکنن
پسرمنم همینه بخدا
شده۳مدل براش غذا گذاشتم ولی نخورده که نخورده

عیبی نداره

همدردیم😩

من گاهی گوجه میپزم با نؤن میخوره خخخ

جوجه از این بیشتر میخوره 🤧

خییلی کم میخوره

اینم بعدش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هــانا❤ مامان هــانا❤ ۲ سالگی