۳ پاسخ

منم با دکتر مشورت کردم
گفت تب نداشته باشه بزن
دختر من سرفه و عطسه داشت

دختر منم سرماخورده ولی تب نداره الان دیدم بهتر شده فقد هر از گاهی سرفه میکنه امروز بردم زدم
شما هم اگه میبنی الان درد داره که اذیته نزن چون درد واکسن هم میاد روش بزار شنبه
اگه درد نداره که بزن خیالت راحت میشه

فردا ک نیستن بزار شنبه

سوال های مرتبط