اشگالی نداره ،کوچولوی منم گاهی نمیزد، اما حتما همچنان ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت نگه دار ،
هر چی بزرگتر میشن راحتر میشه اروغ گیریشون،
بعد از دوماهگی کم کم خودش اروغ میزنه😁
به روش های مختلف اینکارو کن
من یا گاهی ماساژ میدم پشتش و میزنه
یا آروم آروم ضربه میزنم به پشتش
یا به شکم میخوابونمش رو پام آروم ضربه میزنم
هر دفعه با یکی ازینا میزنه
خیلی کم پیش اومده نزنه
پسر منم قبلا اینجوری بود اما الان بهتر شده راحت اروغ میزنه
رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.