۹ پاسخ

بچه باید هرروز دفع کنه . پسر من خیلی لاغر بود دکترها نمی‌فهمیدند. یک طبیب سنتی شربت داد اونو مرتب بهش دادم هرروز یک بار دفع میکرد . و مقدارش زیاد شده بود خیلی خوب و راحت دفع میکرد از اون به بعد خوراکش خوب شد . و وزن گرفت . الانم لاغره ولی اون موقع دنده هاش دیده میشد

اشتهاش خوبه؟

عزیزم رشد دور سرش خوب بود؟؟

نگو ک آخر باهمون چاقو خودمو میکشم
بقرآن دیگ نمیکشم
هرکیم میرسه یه چیز میگه خب من چ غلطی بکنم دکترم ک دیگ فایده نداره😭😭😭😭😭😭😭😭

وای من ماه‌دگه تولدشه وزنش ۹۸۰۰😵‍💫چندماهه همینجوره همه چی میخوره ولی هیچ دریغ از وزن

چند‌ماهشه پسرتون؟ بچه مریض میشه وزن کم میکنه

هعی دختر من کم مونده منو بخوره دو سالگی ۹ کیلو🥲

اگه بعد از غذا خوردن سریع میره دسشویی احتمالا سوجذب

شاید سوء جذب داره.ببرش پیش فوق تخصص گوارش اطفال

سوال های مرتبط

مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا 👼🏼🧸 مامان هدیه خدا 👼🏼🧸 ۲ ماهگی