۳ پاسخ

اگه حالت آب خالی نباشه طبیعی هست.

ولی من قبلاً پسرم ۷ بار در روز پی پی میکرد بردم دکتر گفت تا ۱۰,۱۱ بار در روز اسهال حساب میشه
البته اون موقع نوزاد بود هنوز

دستشوییش چطوریه ؟
اگر خیلی آبکی هست شاید اسهال باشه

سوال های مرتبط