۴ پاسخ

سوال منم هست

جاری من اعتقاد داره باید بعد از ۷ماه خرید کنیم از اون خرافاتی هاست .دخترش بارداره نداشته خرید کنه براش

من که هنوز سیسمونی نگرفتم، اینا رو واسه دلخوشی خریدم🥹

تصویر

اره بزارید مام ببینیم 😆

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد